KAVIAR KAVALIER po snech o kaviáru, klinice, studiu „tvrdé y“ a cestě kolem světa ordinují urinální terapii. Terapii velmi speciální, alespoň co se provedení nosiče týká – poprvé se Necrocock s některým svým projektem ocitá na gramofonové desce, byť malé. Singl je samozřejmě specialitka i provedením – bílý vinyl má uprostřed červený kříž a na gramofonu se vyjímá moc hezky – i na tom mém moderním; a co potom na starodávném Necrocockově (jak dokládají přiložené fotografie). Zatímco kolečko se mi líbí, přebal moc extrovní není – talíř, příbor, balónek na titulce – vše zabarvené lehce do žluta (úsměv); na zadní straně se (kromě seznamu skladeb) nacházejí nějaké šlauchy, telefon a miska na hnis (opravdu se tak nazývá, našel jsem to na webu, kde se prodávají zdravotnické pomůcky) ve tvaru ledviny. Vložený zažloutlý (úsměv) list obsahuje texty a základní info. O cover design se postaral František Štorm, ale už jsem od něj viděl povedenější záležitosti.
Gramofonová deska o průměru sedm palců obsahuje pouze dvě skladby – jednu novou a jednu starou, navíc převzatou. Zvědavci, kteří mrkli dolů, vědí, že ta převzatá pochází z repertoáru Master´s Hammer a jde o nesmrtelnou hymnu Jáma pekel, původně z dema Finished z roku 1988. Tahle skladba se vůbec líbí kdekomu – o její další verzi se v průběhu let postarali Maniac Butcher, Entrails i samotní Master´s Hammer na albu Mantras. KAVIAR KAVALIER to vzali z gruntu a zpočátku aby jeden Jámu pekel pohledal (úsměv). Syntetické zvuky + pomalé tempo + němčina = úplně jiný song – i když frázování nových veršíků se drží originálu, akorát místo „Vesnice hoří, nocí jdu sám...“ si musíte zvyknout na „Die rotte Lampe, Ich bin nun selbst...“ A budete si zvykat špatně (úsměv). Až s nástupem refrénu tu „Jáma“ je – tempo se výrazně zrychluje, bicí dusají a kytara kvílí. První poslech byl řekněme šok, desátý smíření a dvacátý už si vychutnávám... hlavně druhou kytarovou polovinu. Text je (jak už bylo naznačeno) o něčem úplně jiném, objevují se v něm třeba Karel Höger nebo Alois Nebel a Necrocock to evidentně bere s velkým nadhledem... tudíž ortodoxní fanoušci Master´s Hammer asi budou mít problém (úsměv).
Strana A s titulní skladbou Die Urinal Therapie uteče hodně rychle, má jen zhruba tři minutky. Na začátku to žbluňká, kuňká a kvílí, přidávají se typické Kaviáří klávesy i kytary, po předehře nastupuje i Necrocockův vokál, který ale tentokrát nepřipomíná ženu, jako tomu často bylo na Bukkake Express, ale spíše evokuje doby Klinik – ona i hudba mi přijde jako jakýsi návrat právě ke Klinik, možná i k Dreams of Kaviar – i jakási ozvěna gotického rocku tu a tam zavane... Text je, jak již velí tradice, v němčině – a jak tenhle jazyk nemusím, tak u mistra Necrococka mi přijde tahle řeč naprosto přirozená a vlastně si ani nedovedu představit, že by to bylo nazpíváno v češtině, nebo nedej čert v angličtině.
Zvukově je album na velmi dobré úrovni, vznikalo v domácím GummiStudiu Y páně Necrococka (vše kromě bicích), o bicí se postaral "Kremator" Ivo Plaček, o mix a mastering pak Pavel Marcel (opět GummiStudio Y + Fat Dog Scoring Studio Karlštejn).
Myslím, že tahle raritka potěší hlavně velké příznivce mistra Necrococka a jeho bizarního polosvěta. O vydání se postarali obskurní Necroterror Records z Kypru, což je „satanistický label zaměřující se na undergroundový black metal na vinylech“. Limitovaný náklad činí 300 kusů...
Seznam skladeb:
Čas: cca 8 min.
ROZHOVOR
www.necrocockworld.com
Gramofonová deska o průměru sedm palců obsahuje pouze dvě skladby – jednu novou a jednu starou, navíc převzatou. Zvědavci, kteří mrkli dolů, vědí, že ta převzatá pochází z repertoáru Master´s Hammer a jde o nesmrtelnou hymnu Jáma pekel, původně z dema Finished z roku 1988. Tahle skladba se vůbec líbí kdekomu – o její další verzi se v průběhu let postarali Maniac Butcher, Entrails i samotní Master´s Hammer na albu Mantras. KAVIAR KAVALIER to vzali z gruntu a zpočátku aby jeden Jámu pekel pohledal (úsměv). Syntetické zvuky + pomalé tempo + němčina = úplně jiný song – i když frázování nových veršíků se drží originálu, akorát místo „Vesnice hoří, nocí jdu sám...“ si musíte zvyknout na „Die rotte Lampe, Ich bin nun selbst...“ A budete si zvykat špatně (úsměv). Až s nástupem refrénu tu „Jáma“ je – tempo se výrazně zrychluje, bicí dusají a kytara kvílí. První poslech byl řekněme šok, desátý smíření a dvacátý už si vychutnávám... hlavně druhou kytarovou polovinu. Text je (jak už bylo naznačeno) o něčem úplně jiném, objevují se v něm třeba Karel Höger nebo Alois Nebel a Necrocock to evidentně bere s velkým nadhledem... tudíž ortodoxní fanoušci Master´s Hammer asi budou mít problém (úsměv).
Strana A s titulní skladbou Die Urinal Therapie uteče hodně rychle, má jen zhruba tři minutky. Na začátku to žbluňká, kuňká a kvílí, přidávají se typické Kaviáří klávesy i kytary, po předehře nastupuje i Necrocockův vokál, který ale tentokrát nepřipomíná ženu, jako tomu často bylo na Bukkake Express, ale spíše evokuje doby Klinik – ona i hudba mi přijde jako jakýsi návrat právě ke Klinik, možná i k Dreams of Kaviar – i jakási ozvěna gotického rocku tu a tam zavane... Text je, jak již velí tradice, v němčině – a jak tenhle jazyk nemusím, tak u mistra Necrococka mi přijde tahle řeč naprosto přirozená a vlastně si ani nedovedu představit, že by to bylo nazpíváno v češtině, nebo nedej čert v angličtině.
Zvukově je album na velmi dobré úrovni, vznikalo v domácím GummiStudiu Y páně Necrococka (vše kromě bicích), o bicí se postaral "Kremator" Ivo Plaček, o mix a mastering pak Pavel Marcel (opět GummiStudio Y + Fat Dog Scoring Studio Karlštejn).
Myslím, že tahle raritka potěší hlavně velké příznivce mistra Necrococka a jeho bizarního polosvěta. O vydání se postarali obskurní Necroterror Records z Kypru, což je „satanistický label zaměřující se na undergroundový black metal na vinylech“. Limitovaný náklad činí 300 kusů...
Seznam skladeb:
- Die Urinal Therapie
- Jáma Pekel (Das Golden Pissoir) – cover of Master´s Hammer Hymn
Čas: cca 8 min.
ROZHOVOR
www.necrocockworld.com