Zhruba po dvou letech od minulého počinu Victims se o slovo podruhé hlásí plzeňská skupina THIS NIGHT DRAWS THE END.
Vydavatel – Cecka střídá vlastní režie.
Obal – hrůzostrašnost z minula je naštěstí pryč.
Druhá skladba Break The Walls je přímočará, nadupaný začátek v podobě ostrých riffů a kanonády bicích podporuje Morbiho řev, nechybí klasické „sekavé“ úseky; po úvodní masáži následuje pasáž volnější s kvílivými kytarovými melodickými vyhrávkami, na které navazují rytmy poněkud hůře vstřebatelné, které v závěru střídá to, co vládlo v úvodu, navíc obohacené o sborové vokály – výsledkem je pestrá, na první poslech trochu složitější, na další poslechy příjemná kompozice.
Úvod The Day The Life Stood Still šmrncnutý zkreslením se mi příliš nelíbí, až když se zvuk pročistí, začínají se dít zajímavější věci. V porovnání s předchozí položkou jde tentokrát o skladbu pomalejší, na druhou stranu je její rozevlátost mnohem širší. Nechybí melodické kytarové party ani natlakované divočiny, přepestrý je i řev, který se dostává až k prasečímu grindovému rykotu či deathovému growlingu – většinou ale Morbi řve.
Při poslechu poslední Turn The Scale mě napadá termín schizo core metal – kapela si s posluchači záměrně hraje na schovávanou, chvíli jej láká do melodických sfér, aby jej obratem rozmačkala zatěžkaným nářezem. Kytarové party jsou propletencem spousty různorodých riffů, vyhrávek, minisól, dunivá baskytara sound řádně zahušťuje (a místy na sebe výrazně upozorňuje, nejvíc v posledním songu), bicmen hraje pestře, zdánlivě úsporně, ale ve prospěch celku – evidentně má rád činely, které mi místy (Break The Walls) přijdou protežované trochu moc. A zpěvák? Škála jeho hrdelních projevů je pestrá, základem je řev, který možná nebude každému po chuti, nicméně mně se líbí.
Album si můžete poslechnout na Bandzone nebo koupit za lidových 40 korun.
Seznam skladeb:
Čas: 11:39
http://bandzone.cz/thisnightdrawstheend
www.myspace.com/thisnightdrawstheend
- Co se nezměnilo?
- Co se změnilo?
Vydavatel – Cecka střídá vlastní režie.
Obal – hrůzostrašnost z minula je naštěstí pryč.
- Co stojí za zvýšenou pozornost?
Druhá skladba Break The Walls je přímočará, nadupaný začátek v podobě ostrých riffů a kanonády bicích podporuje Morbiho řev, nechybí klasické „sekavé“ úseky; po úvodní masáži následuje pasáž volnější s kvílivými kytarovými melodickými vyhrávkami, na které navazují rytmy poněkud hůře vstřebatelné, které v závěru střídá to, co vládlo v úvodu, navíc obohacené o sborové vokály – výsledkem je pestrá, na první poslech trochu složitější, na další poslechy příjemná kompozice.
Úvod The Day The Life Stood Still šmrncnutý zkreslením se mi příliš nelíbí, až když se zvuk pročistí, začínají se dít zajímavější věci. V porovnání s předchozí položkou jde tentokrát o skladbu pomalejší, na druhou stranu je její rozevlátost mnohem širší. Nechybí melodické kytarové party ani natlakované divočiny, přepestrý je i řev, který se dostává až k prasečímu grindovému rykotu či deathovému growlingu – většinou ale Morbi řve.
Při poslechu poslední Turn The Scale mě napadá termín schizo core metal – kapela si s posluchači záměrně hraje na schovávanou, chvíli jej láká do melodických sfér, aby jej obratem rozmačkala zatěžkaným nářezem. Kytarové party jsou propletencem spousty různorodých riffů, vyhrávek, minisól, dunivá baskytara sound řádně zahušťuje (a místy na sebe výrazně upozorňuje, nejvíc v posledním songu), bicmen hraje pestře, zdánlivě úsporně, ale ve prospěch celku – evidentně má rád činely, které mi místy (Break The Walls) přijdou protežované trochu moc. A zpěvák? Škála jeho hrdelních projevů je pestrá, základem je řev, který možná nebude každému po chuti, nicméně mně se líbí.
- Co chybí ke štěstí?
- Co dodat?
Album si můžete poslechnout na Bandzone nebo koupit za lidových 40 korun.
Seznam skladeb:
- Among The Ruins (Intro)
- Break The Walls
- The Day The Life Stood Still
- Turn The Scale
Čas: 11:39
http://bandzone.cz/thisnightdrawstheend
www.myspace.com/thisnightdrawstheend